آشیخ دکتر

درد دل های یک دانشجوی علوم پزشکی

آشیخ دکتر

درد دل های یک دانشجوی علوم پزشکی

آشیخ دکتر

باسمه تعالی
«دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود.»
شهید آیت الله دکتر بهشتی

پیام های کوتاه

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

دوستی که دشمن شد...

آشیخ دکتر | پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۵۱ ب.ظ

این روز ها نیز خواهد گذشت.

نه حکومت با این تحرکات بلاتکلیف ساقط می شود و نه متاسفانه رویه های معیوب این کشور اصلاح می شوند.

از این مجموعه اتفاقات تنها چیزی که باقی می ماند تقویت یک دوقطبی کاذب در اجتماع است و دوستی هایی که با ناآگاهی طرفین به دشمنی بدل می شود.

  • آشیخ دکتر

Station eleven

آشیخ دکتر | دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۵۳ ب.ظ

 

چندی پیش در یکی از شبکه های اجتماعی با تعریف و تمجید هایی از مینی سریال station eleven روبرو شدم. فیلمی که در IMDB امتیاز 7.6/10 را اخذ کرده است و در Rotten tomatoes نیز امتیاز بالای 98% را از آن خود کرده است. همه ی این تعابیر منجر شد تا به همراه یکی از دوستان به تماشای این فیلم بپردازیم.

فیلم مذکور را می توان در دسته ی فیلم های آخرالزمانی دسته بندی کرد. داستان فیلم بدان گونه است که یک بیماری ویروسی تنفسی با ایجاد پاندمی باعث مرگ عده ی کثیری از جامعه ی جهانی می شود و عده ی قلیل بازماندگان پس از فاجعه به سختی سعی در زنده ماندن دارند. فیلم از ابتدا تا انتهای خود فضایی غبارآلود دارد و به تعبیر دوست عزیزمان ع.ع در این فیلم فرد نمی فهمد که به دنبال چه می گردد. قسمت های مختلف فیلم اغلب اتصال دقیقی به یکدیگر ندارند و به داستان مجزای افراد مختلف می پردازند. در انتهای فیلم نیز داستانی که بیننده در طول سریال مفهوم آن را در نیافته است به سبک سریال های ایرانی (به خیر و خوشی و با مواجهه افرادی که به دیبال یکدیگر می گردند) به پایان می رسد.

در مجموع دیدن این فیلم را تنها به انسان های بیکاری که نه عملی برای انجام دارند و نه هدفی برای حصول می توان توصیه کرد.

 

پ. ن. نکته ی دیگری که در متن بدان پرداخته نشد آن است که شبکه ی HBO نیز به مرض NETFLIX و Amazon دچار شده است و با قوت LGQBT را به تصویر کشیده است و به شکل اغراق شده ای از شخصیت های سیاه پوست استفاده کرده است.

  • آشیخ دکتر